Sipariş / Kargo
  • Sipariş ve Kargo Süreçleri

    Sipariş Verme

    Radiva radyatör sitesi siz değerli müşterilerimizin aradığı ürüne en hızlı ulaşabileceği şekilde tasarlanmıştır.

    Tüm ürünlerimizin ürün bilgileri dikkatlice ve detaylı olarak hazırlanmış olmasına rağmen, üretimini ve satışını yapmış olduğumuz dekoratif radyatör, dekoratif havlupan, havlupan ve diğer tamamlayacı ürünler fazlaca teknik bilgi içermektedir.  Bu sebeple, aklınıza takılan tüm soruları lütfen hemen sağ altta bulunan Canlı Destek hattımızdan veya mesai saatleri içerisinde İstanbul/Tuzla'da bulunan şirket merkezimizin 444 7 937 no'lu telefon hattından konusunda uzman satış temsilcisi arkadaşlarımıza sorunuz.

    Ürünlerimizden herhangi birini almaya karar verdiğinizde hemen sepete ekleyip, üyelikli veya üyeliksiz alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

    Firmamız Kredi Kartı veya Havale ödeme yöntemi ile çalışmaktadır. Kredi kartı ile yaptığınız alışverişler ekranlarımıza hemen Onaylandı olarak düşmekte ve almış olduğunuz ürün, sayfasında belirtildiği teslim gününde kargoya verilmektedir. Belirtilen teslim günü sizin için uygun değil ise lütfen bu durumu satış temsilcilerimize bildiriniz.

    Havale ödeme yöntemini tercih ettiğinizde, havalesini çalıştığımız bankalardan birine yaptığınız anda sistemlerimize otomatik olarak işlenmekte ve almış olduğunuz ürün, sayfasında belirtildiği teslim gününde kargoya verilmektedir. Havalesi gönderilmemiş siparişleriniz havale gelinceye kadar kargoya teslim edilememekte ve bu geçen süre içerisinde ürün stok durumları değişebilmektedir. Bu sebep ile, teslimat gün sayısında herhangi bir problem yaşanmaması için, havaleyi yapacağınız günü satış temsilcimize bildirmenizi rica ederiz.

    Kargo Süreci

    Onaylanan siparişleriniz, ilgili ürün sayfasında belirtildiği gün kargoya teslim edilmektedir. Ürün kargoya verilmeye hazır olduğu ve kargo şirketi ürünü fabrikamızdan teslim aldığı anda sizi SMS ve e-mail ile bilgilendirmekteyiz. Bu andan itibaren gönderilerinizi sitemizdeki Kargo Takip menüsünden sorgulayabilir, kargonun anlık durumunu takip edebilirsiniz.

    Her nekadar çalıştığımız kargo şirketlerini özenle seçmekte isek de, zaman zaman kargo şirketi kaynaklı gecikmeler yaşanabilmekte veya ender de olsa hasarlı ürünler teslim edilebilmektedir.

    Gecikme konusunda bir şikayetiniz olduğunda bunu mutlaka değerlendiriyor ve zaman içerisinde şikayet arttığı taktirde kargo şirketi seçimimizi gözden geçirebiliyoruz. Bu sebeple görüşleriniz bizim için çok değerli olup, dikkate alındığını bilmenizi isteriz.

    Ürünler fabrikamızdan veya depomuzdan %100 kalite kontrolü yapılmış ve kargoya uygun paketlenmiş olarak çıkmaktadır. Buna rağmen oluşabilecek hasarlı kargonuz garantimiz altında olup, ürünü gelen kargo yetkilisine tutanak karşılığında hemen geri vermeniz halinde aynı ürünün yenisi adresinize ücretsiz olarak gönderilmektedir.

    Radiva Isı Sistemleri San. ve Tic. Ltd. Şti.

    İçmeler Mah. Reis Sok No:3/B Tuzla/İstanbul

    Tel: 444 7 937

    e-mail: info@radiva.com.tr

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.